Wednesday, June 29, 2016

באַניצער עקספּעריענסע די דריט אָביעקטיוו






+

באַניצער עקספּעריענסע: די דריט אָביעקטיוו קאָנווענטיאָנאַל חכמה האלט אַז דער אמת מאָס פון דיין פּראָדוקט הצלחה איז אין ווי גוט עס מיץ אייער געשעפט און פֿאַרקויף אַבדזשעקטיווז. אבער וואָס וועגן די דריט אָביעקטיוו & מדאַש; באַניצער דערפאַרונג? קאָנווענטיאָנאַל חכמה האלט אַז דער אמת מאָס פון דיין פּראָדוקט הצלחה איז אין ווי גוט עס מיץ אייער געשעפט און פֿאַרקויף אַבדזשעקטיווז. אבער וואָס וועגן די דריט אָביעקטיוו & מדאַש; באַניצער דערפאַרונג? עפּל, למשל, האט דעוועלאָפּעד אַ שעם זייער אַנדערש פון מייקראָסאָפֿט. וואָס איינער וואָלט איר זאָגן סאַקסידז אין באַשטעטיקן און באַגעגעניש מצליח באַניצער דערפאַרונג אַבדזשעקטיווז? ווי איז אַ באַניצער דערפאַרונג אָביעקטיוו אַנדערש פֿון אַ געשעפט אָדער אָפּזעצערייַ אָביעקטיוו? פּראָסט געשעפט אַבדזשעקטיווז פאָקוס אויף ינקריסינג רעוועך אָדער דיקריסינג קאָס. מאַרקעטינג אַבדזשעקטיווז פאָקוס אויף ינקריסינג מאַרק טיילן און דיפּאַנינג יגזיסטינג באציונגען. בשעת נייטיק אַבדזשעקטיווז, זיי פאָקוס מער אויף די געשעפט און פּראָדוקט. באַניצער דערפאַרונג איז וועגן אָנפירונג דער קונה זייַט פון די יקווייזשאַן. באַניצער דערפאַרונג (וקס) איז ניט אַ וואַרעם און fuzzy סופּערלאַטיוו אַזאַ ווי "גרינג צו נוצן," אָדער "דעליגהטפול." א גוט וקס אָביעקטיוו דאַרף צו זייַן פיל מער ספּעציפיש און מעזשעראַבאַל, ווי געשעפט און פֿאַרקויף אַבדזשעקטיווז. ביזנעס, פֿאַרקויף, און וקס אַבדזשעקטיווז זענען קאַמפּלאַמענטשי און שטיצן יעדער אנדערע. מאַרקעטינג אַבדזשעקטיווז גלייַך פּראַל וקס אַבדזשעקטיווז אין אַז פֿאַרקויף סטראַטעגיע דעפינעס ציל מאַרקעץ, וואָס כולל ציל קאַסטאַמערז און ניצערס פון די דערפאַרונג. דערצו, וקס אַבדזשעקטיווז העלפן ראַפינירן די ציל מאַרק. און ווי פיל ווי געשעפט אַבדזשעקטיווז פירן אָפּזעצערייַ אַבדזשעקטיווז, זיי פירן וקס אַבדזשעקטיווז, אויך. אין פילע קאַסעס, וקס אַבדזשעקטיווז ראַפינירן ביידע געשעפט און פֿאַרקויף אַבדזשעקטיווז. לעמאָשל, מיר באגלייט פאָרשונג מיט אַ קליענט צו ופדעקן וועגן זיי קען צוציען זייער קאָמפּעטיטאָרס 'קאַסטאַמערז און ידענטיפיעד אַ מער לוקראַטיוו און אַנמעט דאַרפֿן ין דער קונה אָרגאַניזאַציעס, אָבער נישט אין די עס אָפּטיילונג, ווו אַלע די קאָנקורענט פּראָדוקטן זענען פאָקוסעד. דעם נייַ געלעגנהייט איז ענג פֿאַרבונדענע צו די יגזיסטינג פּראָדוקט קרבן און בלויז required אַ פאָקוס אויף אַ אַנדערש באַניצער גרופּע. דאס נייַ ינסייט Transformed ביידע געשעפט אַבדזשעקטיווז (רעדוצירן קאָס) און די אָפּזעצערייַ אָביעקטיוו (צוציען קאָמפּעטיטאָרס 'קאַסטאַמערז). די פירמע איז ביכולת צו טוישן געשעפט און פֿאַרקויף ריכטונג, פאַרגרעסערן רעוועך דורך יקספּאַנדינג אַ ומצייַטיק מאַרק-באַזע, און איצט באַהערשן זייער מאַרק. דעפינירן דיין באַניצער דערפאַרונג אָביעקטיוו צו מאַכן דיין באַניצער דערפאַרונג אָביעקטיוו איר מוזן ערשטער האָבן אַ קלאָר שכל פון דיין געשעפט און פֿאַרקויף אַבדזשעקטיווז. עס זענען שעפע פון ​​ביכער און אַרטיקלען אויף דעם ונטערטעניק. באַשליסן אויף איין שליסל געשעפט אָביעקטיוו און איינער שליסל פֿאַרקויף אָביעקטיוו ווען דעפינינג דיין ערשטער באַניצער-דערפאַרונג אָביעקטיוו. באַניצער דערפאַרונג אַבדזשעקטיווז מוזן ייַנרייען מיט אייער ניצערס 'דאַרף. מצליח וקס אַבדזשעקטיווז זענען דערטראגן פון אַ טיף שכל פון אייער ניצערס 'סוויווע. אַפּפּליינג פּראָווען באַניצער-סענטערד פּלאַן מעטהאָדס גיט אַ סטראַיגהטפאָרוואַרד צוגאַנג צו גיינינג ינסייט אַז אַקיעראַטלי דעפינעס דיין אָביעקטיוו. עס זענען זיבן טריט אין דעפינינג דיין באַניצער דערפאַרונג אַבדזשעקטיווז. בשעת די ינסייט אַז דעפינעס דיין אָביעקטיוו קענען פּאַסירן אין קיין פון די ווייַטערדיק טריט, איר קיינמאָל וויסן וואָס שריט עס וועט זיין, אָדער אויב באַזונדער ינסייט פון יעדער שריט פאַרבינדן צו פאָרעם דיין אָביעקטיוו. אַזוי איר מוזן טוען צו דער גאנצער פּראָצעס. אבער, טאָן ניט גיין אין אַנאַליסיס פּאַראַליסיס. אין דעם בינע, אַלע איר ווילן זענען ינסייץ, ווערטער, מעטאַפאָרס, אאז"וו אַז פֿאָרשלאָגן וואָס די שליסל ניצערס 'געוואלט דערפאַרונג איז אָדער זאָל זייַן. דו זאלסט נישט פרעגן, אָבסערווירן צוגעהערט צו דיין קאַסטאַמערז 'פֿירלייגן זאל פירן צו ינקראַמענטאַל ימפּרווומאַנץ אָנשטאָט פאַקטיש ינאַווייטיוו מאַרק סאַלושאַנז. אלא ווי אַסקינג אייער ניצערס דורך פאָקוס גרופּעס, ינטערוויוז, אָדער סערווייז, איר וועט האָבן פיל בעסער רעזולטאַטן געגאנגען אויס און וואַטשינג זיי דורכפירן די טאַסקס שייך צו דיין פּראָדוקט. עס ס אַפֿילו בעסער ווען איר אָבסערווירן זיי Performing די אַרבעט אָן דיין פּראָדוקט ווי זייער אַרבעט פּראָצעס זאל זיין modified צו קאָנפאָרם צו דיין ספּעציפיש לייזונג. כל איר סוף אַרויף טאן, דעריבער, איז אָטאַמייטינג זייער פרוסטראַטיאָנס. ווען ניצערס דורכפירן אַ אַרבעט, נישט יעדער קאַמף איז ווערבאַללי קאַמיונאַקייטיד צו די אַבזערווער, אָפֿט ווייַל ניצערס דורכפירן טאַסקס אומוויסיק, אָדער טאָן ניט זען זיי ווי וויכטיק, אָדער טראַכטן זיי, דער באַניצער, זענען די פּראָבלעם. לעמאָשל, אייער ניצערס זאל האָבן Created ספּעציעל אינפֿאָרמאַציע "אָפּנאַרן שיץ" צו טאָן זייער אַרבעט. די אָפּנאַרן שיץ אָנווייַזן עפּעס אין די אַרבעט פעלד איז פעלנדיק אָדער צו שווער צו דורכפירן. מאל ווען מיר סאָלווע אַ מאַרק פּראָבלעם, אונדזער לייזונג זאל גאָר עלימינירן יגזיסטינג וואָרקפלאָווס, אַקטיוויטעטן און טאַסקס מיט אַ בעסער פּראָצעס. אין פילע קאַסעס, קאַסטאַמערז בלויז וויסן זייער וועג פון טאן זאכן בשעת מיר פאַרמאָגן אַ ברייטערער פּערספּעקטיוו אַריבער פילע קאַסטאַמערז 'פּראַסעסאַז און אַ דיפּער שכל פון טעכנאָלאָגיע קייפּאַבילאַטיז. אַ יחיד קונה גייט נישט האָבן אונדזער אַגראַגייטאַד מיינונג פון די גרעסערע מאַרק פּראָבלעם אַריבער קייפל קאַסטאַמערז. דעפינירן דיין שליסל ניצערס (פּערסאָנאַ) באַזירט אויף דיין פֿאַרקויף אַבדזשעקטיווז, איר זאָל האָבן אַ קלאָר געדאַנק פון ווו צו געפֿינען דיין ציל ניצערס. פּערסאָנאַס זענען אַ פּראָסט געצייַג צו העלפן דעפינירן דיין שליסל ניצערס. פּערסאָנאַס זענען אַ שטיין-אין פֿאַר אַ יינציק גרופּע וואס טיילן פּראָסט צילן. זיי זענען פיקטיאָנאַל טרעגערס & מדאַש; אַרטשעטיפּעס באזירט אויף די ניצערס 'ביכייוויערז, אַטאַטודז, און צילן. איר דאַרפֿן צו זיין מער ספּעציפיש ווי דיין טיפּיש דעמאָגראַפיק-באזירט קונה באַשרייַבונג. איר זאָל קענען צו ניט בלויז באַשרייַבן אייער ניצערס אין טערמינען פון זייער דעמאָגראַפיקס, אָבער אויך קענען צו באַשרייַבן זייער קאַגניטיוו און ביכייוויעראַל אַטראַביוץ. אן אנדער וועג צו טראַכטן וועגן אייער ניצערס איז אין טערמינען פון די פאַרשידן און מער ספּעציפיש ראָלעס זיי דורכפירן. מיר אַלע טראָגן פאַרשידענע האַץ. מיט יעדער הוט, מיר ינדעווער צו דערגרייכן פאַרשידענע אַבדזשעקטיווז און ברענגען וועריינג דיגריז פון אַרבעט וויסן. אָנשטאָט קוקן אין דיין ניצערס ווי אַ איין מענטש, באַשרייַבן זיי מער ספּעסיפיקאַללי דורך די ראָלעס זיי יבערנעמען ווען Performing באַזונדער טאַסקס. געבן די דיסקרייבד באַניצער ראלעס קיוט נעמען צו העלפן האַלטן די פּלאַן מאַנשאַפֿט פאָקוסעד. אין E - קאַמערס פּראַדזשעקס, מיר'ווע געפֿונען דרייַ יקערדיק באַניצער ראלעס: בראַוזינג בעטי & מדאַש; וואס, אָן קיין ספּעציפיש אָביעקטיוו, אַמבלעס דורך די מאָל קוקן אין פאַרשידן שאַפּס און זאכן. כירורגיש סאַם & מדאַש; ווער ווייסט פּונקט וואָס ער וויל, ווו עס איז, זייַן פּרייַז, אאז"וו טאָג באָב & מדאַש; וואס האט 40 מינוט לינקס אויף זייַן לאָנטש שעה און $ 40 צו קויפן אַ דיין געבורסטאָג פאָרשטעלן פֿאַר זיין 6-יאָר אַלט פּלימעניצע. ער טוט ניט וויסן וואָס 6 יאָר-אָולדז ווי אָדער וואָס זיין פּלימעניצע וויל ספּעסיפיקאַללי, אָבער ער ס גאַט 40 מינוט און 40 $ צו געפֿינען עפּעס. עס ס ניט ומגעוויינטלעך פֿאַר ניצערס צו אָנהייבן אין איין ראָלע און דעמאָלט באַשטימען צו אנדערן, אַזוי סוויטשינג האַץ. בעטי קען געפֿינען אַ פּאָר פון הויזן און דעמאָלט פאַרשטיין אַז די גאַרטל זי געזען אין אן אנדער קראָם וואָלט גיין גאנץ מיט די הויזן, אַזוי זי סוויטשאַז פון ווייל בעטי צו ווייל סאַם. וועגן די מחברים א 20-יאָר וועטעראַן אין די קאַנסאַלטינג וועלט, לערי מאַרינע איז אַ לידינג מומחה אין פּראָדוקט פּלאַן, ווייל דיזיינד איבער 200 פּראַדזשעקס, מיט פילע אַטשיווינג מאַרק דאַמאַנאַנס הצלחה. לערי האט געארבעט מיט פילע טייפּס פון פּראָדוקטן, אַזאַ ווי פאַרנעמונג ווייכווארג, וועבסיטעס, און מעדיציניש דעוויסעס, אין אַלע מינים פון אַנטוויקלונג אָרגאַניזאַציעס פֿון וואַסערפאַל צו בינע-טויער צו פלינק. קאָנטאַקט לערי ביי LMarine@IntuitiveDesign. com. שאָן וואַן טיין. אַוופּ באַניצער עקספּעריענסע, לפּל Financial, סאַלווז געשעפט-קריטיש פּראָבלעמס ווו מענטשן ינערסעקט מיט טעכנאָלאָגיע. שאָן איז: די קראַנט פּרעזידענט פון די באַניצער עקספּעריענסע ספּעציעל אינטערעס גרופּע, www. uxsig. org; אַ מיטגליד פון דער באָרד פון אַדוויסאָרס פֿאַר וקסנעט, www. uxnet. org; און אַדווייזער אויף אַ נומער פון פאַכמאַן און פֿירמע באָרדז. קאָנטאַקט שאָן ביי Sean@VanTyneConsulting. com


trouvelambersart.blogspot.com


No comments:

Post a Comment